Dit vertellen onze klanten!

Heb je ook het perfecte schilderij gevonden voor jouw interieur bij RT Factory.  Leuk toch!  Vertel het ons in een comment hieronder en help anderen de weg te vinden naar de perfecte aanvulling voor hun interieur.  Want vergeet niet: A home without art is just a house!

Laat ons dus weten hoe jij de service van RT Factory hebt ervaren. 

Stuur ons gerust ook een mooie foto van hoe het schilderij in jouw interieur optimaal tot zijn recht komt via info@rt-factory.com

Reactie schrijven

Commentaren: 10
  • #1

    Matthias (woensdag, 24 juli 2019 17:59)

    Dieter werkt elke overeenkomst zeer professioneel af. Wij hebben meerdere kunstwerken gekocht en iedere keer mogen genieten van de aangename service.

  • #2

    Patrick Vereecken (woensdag, 24 juli 2019 18:00)

    Zeer mooie moderne werken. Goede service en zeer behulpzaam bij het kiezen.

  • #3

    Carine De Beul (donderdag, 25 juli 2019 10:18)

    Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuw schilderij en heb die bij Dieter gevonden. Na een aangename ontvangst en enkele werken van hem bekeken te hebben, vond ik het schilderij dat compleet in mijn interieur paste. Ik moest niet lang nadenken en heb het gekocht. ��

  • #4

    martine de wolf (vrijdag, 26 juli 2019 10:16)

    Toen we een tentoonstelling bij Dieter bezochten was er 1 kunstwerkje dat in mijn oog sprong. De kleuren en de afwerking paste helemaal in het interieur van onze badkamer. Omdat ik een ander ophangsysteem wou, heeft Dieter het werk hermaakt zodat ik het nu overal kan zetten waar ik wil
    Een fijne service die met veel plezier werd uitgevoerd.
    Traditiegetrouw brengen de kunstenaars hun werkje ook altijd zelf naar ons, en we hadden een fijne avond met Dieter en zijn partner.
    Sterk aan te raden dus. wij zijn fan

  • #5

    Gilles (vrijdag, 26 juli 2019 11:52)

    Wij hebben al meerdere bloemstukjes bij Dieter besteld. Voor elke gelegenheid maakt hij iets bijzonders en ze gaan telkens heel lang mee. Een echte aanrader.

  • #6

    Carine AA (vrijdag, 26 juli 2019 23:25)

    Van in het begin was ik fan van de abstracte werken van Dieter Verspeelt. Het duurde dan ook niet lang of ik werd de fiere bezitster van 2 real paintings van Dieter Verspeelt. Mijn enthousiasme was zo groot dat ik Dieter voorstelde aan een vriendin, die ook onmiddelijk weg was van de mooie schilderijen en er nu ook een hangen.

    Ik sla niet graag een tentoonstelling over van Dieter Verspeelt, steeds nieuwe werken. Een echte streling voor het oog.

    Op de tentoonstelling kan je ook de exclusieve wijnen proeven geselecteerd door de kunstenaar. Als wijnkenner geeft mijn partner de wijnen een 9 op 10. dus warm aanbevolen.
    .
    Dieter is ook een krak in bloemschikken. Ik volgde al enkele workshops en bestelde reeds stukjes voor vrienden en familie en iedereen is steeds even enthousiast als ik.

    Dieter maakt ook heel mooie schalen. Ik heb enkel nog maar een kleintje waar ik theelichtje in brand. Een grote schaal heb ik momenteel nog niet maar staat op mijn verlanglijstje.

  • #7

    Peter (zaterdag, 27 juli 2019 11:39)

    Altijd leuk om bij Dieter naar de werken te gaan kijken. Heel wat zaken zijn mogelijk en te bespreken. De werken zijn verzorgd en op vraag kunnen zaken bijgewerkt worden. Tot binnenkort nog eens

  • #8

    Karen en Peter (donderdag, 01 augustus 2019 09:50)

    Naar een tentoonstelling van Dieter geweest , dit was een mooie avond met dank aan de super goede gastheren, de overheerlijke wijnen en de mooie kunstwerken...
    al snel hadden mijn man en ik oog voor een abstract kunstwerk. Dir is MET certificaat geleverd op de gewenste dag en hangt nog steeds prachtig in het bureau.

    Bedankt Dieter!

  • #9

    EVDS (zaterdag, 03 augustus 2019 13:38)

    Mijn vrouw vond dat onze woonruimte oudbollig werd. Sinds ik een kunstwerk van Dieter Verspeelt boven de zetel hangen heb, oogt het totaal anders Ik krijg complimentjes van mijn bezoekers.

  • #10

    willem (dinsdag, 06 augustus 2019 12:01)

    Wij zijn zeer tevreden over de service. We hebben enkele werken hangen van dieter maar het stak hem absoluut niet op de moeite om meerdere zaken te komen presenteren (herhaaldelijk) tot we onze keuze konden maken. Top!!